Thursday, January 13, 2011

Invitation to Enrol Online at Victoria University of Wellington

Assalamualaikum..hai sume..nak cerita sikit ni..tadi sepetang saya dok "memperosah" mcm mana la nak buat online enrolment kat VUW ni sebab sebelum ni dah beberapa kali cuba,tapi ada masalah nak login..

tadi,dgn harapan yang menggunung tinggi, saya pun cuba sekali lag..tengok2 boleh dah..alhamdulillah..syukur sangat..

sebenarnya,bila kita enrol secara online ni secara tak langsung kita dapat tengok dan atur jadual kelas kat sana nanti terutamanya untuk trimester 1 dan trimester 2..

nanti kelas akan bermula pada 28 Februari 2011 mengikut yang tertulis kat website tu la kan..

then,untuk online enrolment ni jugak,saya kena isikan pilihan subjek elektif yang sy dah pilih untuk kedua-dua elektif..agak memeningkan jugak pada mulanya tu..tapi bila dah banyak kali try and error..dapat la buat dengan jayanya..yeay! alhamdulillah..=)

ha! utk kawan-kawan tesol saya yang ada masalah nak enroll,boleh la tanya..insyaallah,kalau saya boleh bantu,saya akan bantu..

hajatnya nak buat macam tutorial cara untuk buat enrolment tu..tp memandangkan online guna laptop mama,tak reti nak print screen la pulak..hehe =)



p/s: "memperosah" = figure out

3 comments:

al_hakim said...

selamat belajar di sana..

nissa said...

thank you =)

Puan Nurussalwa said...

wa xbuat lgi pun kak..
uhuk~